Eftermiddagsvila

Nu ska jag bege mig in i drömmens värld. Hoppas att jag kan somna nu. Det är alltid så att om jag vill sova när jag kan sova och inte har något för mig så går det bra men vi får se.. Om det blir så så sover jag till 7, gör mat och ser på Top Model och går och lägger mig igen...



Klänning: Gina tricot
Strumpor: H&M
Halsband: Affection (gammalt)

Gårdagens var lite speciel. Jag var väldigt nöjd med den men tajtsen fick kjolen att åka upp hela tiden. Nästa gång blir det något stort och löst över. Så som det SKA vara :P

Min kofta var iaf en gammal United Colors of Beneton men jag tror nog att man kan hitta något liknande på rea kanske?? Den är juh väldigt bred och lite kort i armarna vilket gör den så stor och varm.

Nu väntar en sömnig katt, min varma filt och mina dunkuddar :)



Visst ser han lite rolig ut på det här kortet? Väldigt tjock med,, men han är bara lite fluffig :)

Kram

Kommentarer
Postat av: johanna ågren

fin fint ju ;) top model e bäst, vem hejjar du på???

2009-01-27 @ 14:52:16
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: Johanna Ågren

ja vet inte riktigt, ska resa med familjen iaf, sen ska ja säkertligen jobba och aå också :) själv då?

2009-01-28 @ 14:44:43
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0