Sista lilla kraftansträngningen...

...innan jag kan andas ut igen. Jag är så förbaskad slut och stressad :S
Inte kul. Vad fan höll jag på med när jag inte pluggade ordentligt till tentan som jag ska göra om imorgon. Det här tar fan kål på mig. Men jag kämpar vidare.

Imorgon kväll ska jag verkligen bara ligga och dega och se på Lets Dance. Måste juh se Blondinbella :) Hon är så söt tycker jag!

Men idag har jag som sagt varit aktiv. Jävla anamma (om det är så man säger :P) Jag har varit på universitetet som jag berättade tidigare och haft en debatt om kommunikationsmodeller och sen gick jag raka vägen hem, åt lunch och fortsatte plugga. Vid fyra ungefär började jag se dubbelt och gick och la mig för att orka plugga fram tills natten. Jag vill hinna med så mycket som möjligt. Mitt eget fel att jag är så trött för jag kunde juh ha satt igång med det hela lite tidigare men jag har juh dessutom börjat på en ny kurs.

Som sagt imorgon!! Då ser schemat ut såhär.
1) Omtenta mellan 8.15 och framåt
2) Lunch och litteraturshopping (fick studiemedlen idag, yey)
3)Bild seminarium (tror att det faktiskt bara blir kul. Valde en bild där man ser hur Arvika var översvämmat. Fan jag måste kolla upp vilket år det var. Hmmm!! Kanske runt 2000? Samma år morfar dog? hmm... jag vet faktiskt inte. Det måste jag kolla upp

Och sen på kvällen Lets Dance och något gott att äta. Synd att det inte finns någon restaurang eller sushibar här i mitt område. Fan i jävla pissh-vete! Vill bo i centrum.. Bläää!! Har inte testat Sushi än men jag har inte träffat någon som inte tycker om det så jag vill testa. Jag älskar juh fisk så jag gillar nog Sushi...mums!!

Nu ska jag belöna mig med att se på Criminal Minds. Det är så spännande. :)

God natt alla ni som faktiskt ska sova i natt :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: johanna ågren

duktig du är , lycka till på orvet imon :D

2009-01-22 @ 21:07:37
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0