Dagens Photo Booth



Här får ni en till bild på mig!! Haha! Jag tänkte först "Åh nej vad ego det här blev" men vet ni det här är juh MIN blogg där allt handlar om mig. Och om jag råkar tycka att jag är vacker på ett kort ska NI mina läsare såklart få se det.

Jag sitter och kollar lite bloggar. Det är min inspiration. Utan det skulle jag ha noll koll. Inte för att man måste det men det är som ett fönster ut i verkligheten. Jag väntar på min kompis L just nu. Nu när jag är hemma har äntligen alla min vänner samlade i en och samma stad (förutom vissa andra, som CC och A, tyvärr)

Ha en bra dag. Kramar

And stay fierce!!

Kommentarer
Postat av: elin

väldigt fin bild!

2009-06-10 @ 22:52:11
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0