God morgon. Verkligen.

Det var skönt att sova mina 10 timmar inatt. Äntligen har jag börjat vända dygnet rätt. Kan äntligen somna innan tolv. Skönt som bara den. Kommer inte ihåg om jag drömde nåt speciellt. Förmodligen bara det gamla vanliga.

Min dag kommer bara innehålla läsande och skrivande. Nu jäklar ska jag sätta igång med denna hemtenta på riktigt.
På måndag börjar nästa kurs och det betyder mycket läsande för varje föreläsning. Blir en tuff period nu en vecka eller två men om det betyder att det blir enklare sen så ska det va så. Förhoppningsvis kan jag plugga såpass mycket i helgen att jag blir någorlunda klar till nästa vecka. Så nu jäklar.

Hur kommer er dag se ut?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0