Börjar och slutar med katt


Surf busade imorse. Attakera mattan hette leken


Pappa och jag gjorde en grönsaksträdgård

Såhär fin blev den. Efter att lite kogödsel hivas på det där kan man börja plantera.


Kerstin gjorde mini-växthus åt kryddorna. Blev fint.


Utsikten. Såååå fin enligt mig. Där kommer det stå gulliga kossor senare i sommar. Mysigt med bruna kossor.


Pappas rosa blomma. mitt i bland K´s Pengséer.

Här satt vi och myste innan jag skulle hem. Åt lite vanlijglass a la Lidl


När jag kom till stan gick jag på promenad med min kusin Nick. Ylva hängde med med. Vi gick till mysiga Vicksholmen. Nick skulle absolut testa vattnet. Men det var kallt. Jag tvekade inte på det resultatet.


På väg hem med mamma. Vi hade varit hos mormor. Det är hennes hund som jag och Nick var ute med.
Älskar när solen skimmer genom en disig himmel. Ser ut som en drömvärld.


På en gräsmatta på väg hem mötte vi en röd variant på Surf. Väldigt gossig. Kallar honom katten på Hultabacken.
Han skuttade upp på min rygg när jag klappade honom och skuttade ner igen. Väldigt gossig.

Nu vet ni vad ja har gjort idag i stora drag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0