Dagens Bilder



Satt och pluggade på balkongen i solen med Surf. Några sekunder efter att bilden togs hoppade han dock ner. Han blev lite höjdrädd. vi bor på tredje våningen och fåglarna satt i trädet och retade honom. Han fick nog!
Min tröja ser konstig ut på bilden. Jäkla blixtlås. Så tro inte att jag har hängbröst eller nåt. Även om det ser så ut på bilden.


Me in all my glory ;) Det är väldigt varmt ute i solen så denna T-shirt/linne saken var precis rätt. Den fladdrar svalkande i luften. Och mina älskade Nudie jeans till det. Sköna men börjar bli lite stora. Tummen upp som sagt!

Nu ska jag strax iväg för att plugga lite till med en kompis. Känns bra inför provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0