Gårdagens spektakel

Gårdagen spektakel började med att jag fixade mig hemma, såklart. Naglarna och håret var perfekta och sedan gick jag till S där vi rökte lite vattenpipa. Väldigt lite eftersom jag inte gillar det värst. Smakar äckligt när det blir för mycket kol. Blä... Iaf var det kul. Sedan gick vi hem till mig för jag skulle byta skor. Mina silvriga är lite för stora. Det var de inte när jag köpte de. Mina fötter har krympt utav någon anledning. När jag tränade Muay Thai hade jag väldigt stora muskler kring vaden, foten och fotleden. Jag ahde visserligen aldrig klumpfötter men de var lite, några centimeter muskulösare än de är nu. Så mina skor var för stora för att gå i en hel kväll. Blev mina svarta mockastövlar istället. Det slutade med ett ölspel som var väldigt oseriöst. Alla hade redan hållit på ett tag när vi kom dit. Sen gick vi till Tiki, dansade, lyssnade till Promoe och deras underbara förband som jag inte kommer ihåg namnet på. Så här kommer lite bilder från när jag var hemma hos S och rökte LITE vattenpipa:




Jag, vattenpipan och min öl


My friend and the smoke ;)


 EGOtripp





Kommentarer
Postat av: elin

låter som en bra kväll! har du ngt smaskigt att berätta då? ngt som du inte kan ta här? ;)

2009-05-09 @ 11:47:02
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Lizette

oj va gott med vattenpipa:)

2009-05-21 @ 08:21:21
URL: http://justmelizette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0