090921

Godmorgon,

Jag börjar bli lite smått uttråkad av att inte ha haft någon föreläsning på över en vecka. Jag trivs verkligen med min kurs. Men jag hatar att vi inte är där mer. Jag skulle mycket hellre vilja ha föreläsningar varje dag och ha nåt att göra. Jag börjar känna att det är lite onödigt att ens vara i Karlstad. Skulle nästan lika gärna bo på andra sidan jordklotet och faktiskt lära mig ett nytt språk och börja om... Inte för att jag tänker på det allvarligt men det känns så onödigt att vara här ifall jag ändå inte har nåt att göra.

Idag ska jag iaf få upp röven ur det svarta hål jag sitter i just nu och träna på eftermiddagen. Och ikväll läser jag inför morgondagens föreläsningen. Även om jag måste tvinga mig själv att cykla iväg och trampa vidare. När jag väl har kommit igång med det och det har blivit en rutin igen kommer det att kännas mycket bättre. Men jag funderar på att byta träningsställe. Vi har ett gym precis vid universitetet. Det är väldigt öppet och litet men det är så mycket närmare. Så jag ska prata med friskis idag och imorgon går jag in och kolalr priserna på gymmet här.

Nu SKA det bli förändring. Gäller bara att jag VERKLIGEN gör det med :) Så håll tummarna. Självdisciplinen måste styrkas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0