Godmorgon, 090915

God morgon sötnosar :)

Är det inte skönt när man har absolut inget att vakna upp till ibland. Om man skiter i att (jag t.ex.) måste upp tidigt för att mata katten och sådana grejjer. Bara kunna sova och sen när man öppna gardinerna, och vinklar ner persiennerna, ser solen falla på allt man ser plus en blå himmel utan måln. Underbar morgon tycker jag.

Sitter och dricker en kopp grönt te. Med en del socker i visserligen men det är så gott. När man har vant sig vid grönt te finns det ibland inget godare på morgonen. Är nog lite som sushi, som också tar ett tag att tycka om. Ja är inte RIKTIGT där än tyvärr, men det kommer, det är jag säker på.

Planeringen för idag är hittills:

  • Duscha (för jag ser ut som om jag legat i sängen i en vecka)
  • Handla sånt som jag inte hann med igår. Funderar på att köra med gröt och se hur det funkar på morgonen. Min mage är så kräsen ibland. Inte allt funkar.
  • Sätta upp min rullgardin (som jag köpte skruv till igår) Sen är juh frågan ifall jag klarar att mäta längden rätt utan att någon hjälper mig. Jag HATAR att behöva fråga om hjälp. Skulle helst klara allt själv.
  • Sätta mig ute och läsa lite i en bok kanske. Beror på ifall min kursledare har lagt ut material som vi ska läsa eller ej.

Jag checkar in lite senare igen. <3 Love ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0