Restaurangbesök

Hej alla gulliga läsare <3

Ikväll ska jag och en vän gå och äta på restaurang. Orientalisk mat; blandat från olika kulturer.
Jag hoppas verkligen på att det är god mat. Jag har hört en del om det men vet inte vad jag ska förvänta mig.
Ska nog bara ta det som det kommer. Vi ska cykla ner till stan. Motion och mat samtidigt nästan. Kan nog vara bra att motionera lite efter sådan mat.


Mongolian Steakhouse, dit ska vi

Jag har bara pluggat och levt mer eller mindre på sistone. Kände inte att det var någon mening att skriva om det. Vill juh inte tråka ut er med oviktiga saker.

Vad ska ni hitta på ikväll??


Kör på den gulliga stilen med två toffsar ;)


My "Hood" eller nåt :P Vi satt på den stora kullen i miniparken och såg på när småbarn spelade fotboll, några gungade och de stora grabbarna hade mini-möte på torget. Alla hyllade solen på sitt sätt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0