Spring '10

God Kväll :)

Igår tog fashionweek slut i NYC och det betyder att vårkollektionerna har kommit ut på Style.com. Bästa källan ifall man vill se vad designrarna har tagit fram för de följande säsongerna. Jag har bläddrat igenom Ready to Wear kollektionerna lite snabbt och sett två nya (för mig) designer som har UNDERBARA klänningar.

Först ut är Douglas Hannant, tre utsäkta klänningar som SKRIKER sommar.


Den passar till alla kroppsformer tror jag. Sitter åt på rätt ställe ser det ut som.
(Om den skulle finnas i alla storlekar vill säga)



Även om den påminner mig om en balklänning så älskar jag färgen.



Den här vore dock fin som bröllopsklänning. Lite antika grekland - inspirerat kanske??


Sen har vi Carolina Herrera. Hennes kollektion verkar lite upper east side affärskvinna.
Bestäm själva:



Väldigt klassiskt men inte för gammaldags. Lite Chanel inspirerat, men det kan va att jag sett för mycket av Chanel på sistone bara.



Jag älskar när gamla stilar dyker upp igen. Fint men inte för fint.

Nu får ni tycka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0