MF Sunday

Tjing Tjong!
Igår va det lördag då... Antagligen :P eftersom det e söndag idag.
Va F'** ska man göra när man  inte har råd att gå in på Hamnfesten och det är där allt händer hela F****** helgen? Joo, man går till fyrans. Blää... e trött på det stället fast det e soft att man kan vara där när man inte har någon annan stans att gå. Skitbra pizzor har de där med :) Ganska okej ställe med andra ord men på längden kan det bli tråkigt.
Även fast jag inte vill ha alla läxor igen så längtar jag lite till skolan för då börjar det normala livet igen. nu under sommarn känns det som om allt e på HOLD! folk e borta, och man har inget att göra på en regnig dag. Men en gång om året får man juh ha lite tråkigt. Ska inte klaga...
Igår hände inte särskilt mycket. Bara gick och hämta Gandi i Dottevik, ja, till fots, och på vägen blev jag biten av 20 myggor på en gång. Akta er när ni går förbi reningsverket på kvällen. Otroligt mycket myggor. Iallafall så hämtade vi gandi, drack några cider och när vi hade gjort oss klara hos Elina gick vi ut.
HAHA!! en jätterolig grej hände när vi satt i parken och lekte en lek. Vi satt där vi fontänen i stadsparken och plötsligt kom det ett gäng med tjejer och killar som börja strippa på andra sidan om fontänen. Tjejerna hoppa i med bara string och BH och killarna i bara kalsonger. Herregud vad de måste ångra sig idag :D haha!! Det va folk som tog kort på det också. Den som va värst va nog ändå nån svenne som drog av sig ALLA kläder och hoppa i fontänen. HAHA... inte så snygg heller tyvärr. AJa,,,, en rätt rolig början på kvällen. När vi tre va lite lulliga till slut gick vi in till stan. Vi satte oss på fyrans som sagt och efter ett tag kom det också mer och mer folk. Vi hade rätt roligt till slut. Synd bara att Gandi stack så abrupt. Hmm.... 
Nån gång vid ett  gick vi på stan igen och kolla läget och till slut satt vi på Viktors och åt pizza. Just då va det gott men jag ångrar de där bitarna fortfarande. (Brukar inte äta sånt :S)

Idag slappade jag bara framför datorn. Hade laddat ner en del Marilyn Monroe filmer. Jag älskar henne. Hon e så duktig. Och nu sitter jag här och skriver. 
Ska gå och köpa kattmat till min lilla älskling Surf nu. 
Hade gôtt gott folk...
Här är han. Surf, min stora Katt. Jag misstänker faktiskt att han är en Skofetischist. HAHA!
  



Kommentarer
Postat av: elin

du skulle hört av dej igår när du va ute.. !!

2007-08-12 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0