Äntligen helg igen

Herrejävlar vad glad jag e att det e helg igen. nu kan jag sova, försöka träffa nån snygging med andra kvalitéer på krogen och göra lite skolarbeten.

veckan har varit som den alltid e: skola skola fika... hehe... och förra helgen va lite annorlunda än de andra. började känna mig lite mer uppskattad faktiskt.. hehe... Det var jättekul när en gammal bekant från barndomsåren kom fram och hälsa på mig. Trodde att han inte visst vem jag va längre juh... HAHA! men tydligen så visste han väl det. plus att hans minne va lite bättre än mitt. kunde ha berott på en liten dos av martini från tidigare den kvällen men jag trodde ärligt talat att jag va nykter... men jag antar att det alltid e så. Ska väl inte TRO så mycket. går juh inte i kyrkan. tihihi :P

ja, just... jag fick spatt förra veckan. Jag började kolla upp den där skolan som jag ville gå på men den krävde tydligen högre matte än jag har.. även om det bara gäller ett steg högre men ändå.... Jag blev irriterad på mig själv för att jag inte hade kollat det tidigare och började kolla på andra möjligheter. Det blev tyskland igen. Kom inte ifrån det där. Vill verkligen bo där igen. Jaja... (leck mich am Arsch)

Konst och kulturhistoria då... kan få det jobb jag verkligen vill ha också. PR och reklam.. hihi.. kanske e bättre att följa sina egna drömmar än att studera nåt man(jag) inte tycker e kul.

Det va allt för idag. Får skrivkramp och huvudvärk nu..hehe :P

Kommentarer
Postat av: elin

klart du ska göra d du tycker e kul!
varför ngt annat liksom? :p

2007-09-07 @ 19:02:11
Postat av: liz

hade du kuli helgen? gå ut denna med då :) jag sår ju i baren ! kram

2007-09-13 @ 13:04:42
URL: http://melizette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0