På lördag är det dags

Nu på lördag, det är om ungefär en dag, ska jag flytta till min älskade lägenhet i Kronoparken. även om jag har hört att det är ett rätt dåligt område med såkallade "gäng bråk" så gillar jag min lägenhet. den är rätt liten och har fula tapeter men den är mysig och i lagom storlek för mig och min kissemiss. 

Så nu på lördag ska allt som jag äger flyttas till min lilla etta. Ska bli kul men jag vill inte  vara själv i den lägenheten just den dagen. så jag kommer åka till Malung och festa med mina buddies Jessica och Sandra. Och faktiskt tycker jag att det ska bli kul att bara åka ifrån det här hela. På söndag åker jag tillbaka till Arvika för en natt och hämtar smurfen och på måndag shoppar vi mat till mig och smurfen. 

Och på tisdag börjar jag på universitetet. Lite scary men jag kommer nog fixa det. Några rädslor måste övervinnas. 

Nu ska jag snart lägga mig och ladda energi för en sista dag av packande

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0