Fjärde advent i kylan

Jag fryser verkligen konstant.. inte om jag går långa sträckor men annars, när jag vaknar, när jag duschar, när jag sitter framför datorn nu. Jämt!
Ingen som håller mig varm. Man får klara sig själv i denna kalla värld.. haha!! ojj vad jag lät needy nu. Usch men det var bara ett utrop.. haha!!

Ska skutta över till mamma sen. Hon ska vara här i lgnhten med sin Kusin och göra några konstiga övningar i en trekvart. Inte intresserad av att sitta med. Inte min grejj.. Jag är rätt öppen för nya saker men jag MÅSTE juh inte prova ALLT eller hur?!!

Just nu äter jag dock frukost i lugn och ro; en kopp med te och mackor med ost. Mums.. Ända lugna stunden idag tror jag, Förutom tvn hos mor min sen. Haha!! men förutom det då.. eller inte?!!  Kanske blir värsta lugna dagen idag.. vet man juh aldrig i förväg.

Måste berätta en sak förresten.. Igår när jag gick förbi en dataaffär nära min mor såg jag fyra konstiga ungdomar stå och picka i låset. Tre höll utkik och en stod böjd över låset. Jag berättade det här för mamma så fort de inte kunde höra mig längre (över mobilen alltså). Bara så att någon mer vet om vilken tid och vilka och så. Man vet juh aldrig. Kanske står det i måndagstidningen att det var ett inbrott där. Nu undrar du varför jag inte ringde polisen? Frågade om råd. Förmodligen komme de inte särskilt långt med de stora datorerna innan lite blågul bil kommer rullandes.
Men så är det när polisen inte gör sitt jobb i detta j***a land. Ta efter den tyska polisen vet ja... De kan de!! DE har koll på sina städer.

Ha en bra dag. Jag ska sitta och mysa framför morsan Viasat i eftermiddag med min fluffiga katt :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0