God Jul :)

Efter att ha städat och myst hos pappa igår kände jag inte för att sova själv så jag sov över hos mamma. Surf låg på min säng hela natten, förutom vid nio då han skrek efter mat. Tydligen hade han suttit i köket och väntat på att jag skulle vakna.

Nu har vi haft presentutdelning och har ätit lite pepparkakor. Peter ringde just. de verkar ha det bra därnere också som mamma berättade. Nästa gång kanske jag också kan få en syl i vädret?!! 

Vet inte riktigt vad jag och mamma ska göra nu. Vi kan juh se ifall det går någon bra film på hennes Visasat.  
Klockan två kommer iaf pappa för att hämta mig. Då ska vi åka ch handla gräddfil till morgondagens sill (jag äter inte sill utan gräddfil) och en baguette. Plus att jag har packat ihop några spel och julskivor. Tyska och svenska. 

Ikväll blir det köttfondue (för i tyskland äter man ingen speciell mat på julafton) och vi orkar inte hålla på och göra hela svenska feta köret. Fast imorgon får jag ändå min älskade Janssons och igår hade pappa gjort skinkan så det viktigaste får jag ändå i mig. Haha!!

Ha nu en riktigt GOD JUL allesammans och njut av dagen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0