James Blunt <3

Oj vad jag hade glömt att jag juh älskar hans musik. Lyssnar på hans album Back to Bedlam just nu. Skön musik. Den är lugn men har ändå tillräckligt med beats. Mhm.. En av mina favoriter definitivt. Ska kolla efter fler gamla godingar. Det finns så mycket som jag måste uppdatera. Förr hade jag en massa gammalt men det sorterade jag bort vid något tillfälle. Kanske jag hinner med det under jullovet.

Vad finns det mer för skön musik? Vad är eran favorit?

Kramar på er godingar
(Lite kärlek till alla jag älskar på en sådan här skön vinterkväll. Snart är det jul. Mys!)

Kommentarer
Postat av: elin

det är är SÅ sant. finns så mkt gammal musik som man älskade som man bara raderar när det kommer nytt. sen när man väl hör musiken igen tänker man "juste.. den var den!" hihi

2008-12-10 @ 19:39:09
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0