Min bubbe är inte med mig :(

Nu är jag tillbaka från min vilda tripp till arvika, hehe!! nej, vild blev den inte. Var alldeles för trött för det på grund av min jävla grannar. Hur fan ska man kunna sova när man är trött när de inte kan sluta spela musik i rättan tid. Va faan. Ända till kvart i två???!
Dagen blev ändå bra men min inställning till mina grannar förblir det samma (iallafall de som festar); festande, respektlösa grannar. Usch!! Till elva eller halv tolv är väl normalt men ända fram till kvart i två. Det är nästan så att jag börjar tro att de är liiiite högmodiga och tror att de är de enda i hela världen.

Pappa behövde hjälp i "stugan" så jag hjälpte honom med lite småsaker. Fast han var väldigt tacksam :D Vassegooo :)

Nu sitter jag helt själv i den lilla, kalla och mörka lägenheten och längtar till smurfen som är hos mamma sen i förmiddags. Saknaden är enorm. Han är annars alltid med mig men nu tyckte jag at det var bäst att han kom till arvika innan tisdag. JAg tänker åka direkt efter den sista föreläsningen och jag kan juh inte ha med smurfen till skolan heller :P det vore lite väl tokigt.

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det nog drömlandet som väntar. Är så himlans trött tack vare hulliganerna till grannar. (Om de ändå hade sagt till eller nåt.)

Sov Gott!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0