The Dark Knight

Nu har jag sett klart på Batman The Dark Knight och jag måste säga att jag älskar Batman. Idén bakom honom är briljant och skådespelaren är gudomligt vacker, tycker jag. Oj oj, om det fanns min drömkille så skulle han se ut som huvudrollsinnehavaren, Christian Bale, men även densom spelade The Joker, Heith Ledger,  var fin i verkligheten som tyvärr nu är avliden. Han var #1 men nu har den platsen flyttats till Christian Bale. Ay Caramba vad han är het. Kan inte säga det nog ofta.
Fin som det bara går. Stark käke, underbara ögon och precis rätt kroppstyp. Jag skulle nog slänga mig över honom om jag fick träffa honom i verkligheten, fast han är juh gift vilket då skull få mig att backa undan för mina fantasier skulle juh aldrig få utlopp ändå, inte fullt ut iaf. Jag delar inte med mig om de för de är lite barnförbjudna, men snälla säg till om ni hittar en skrämmande bra lookalike, det räcker :P Då fixar jag resten. HAHA!!
Det här gjorde mig mycket bra humör. Nu kan jag drömma och fantisera hela natten lång. ;)

Två bilder på mina godingar :)
Inte många män som kan mäta sig med deras skönhet


Drömkillen #1: Heath Ledger



Drömkille #2 (numera lvande #1): Christian Bale

Jag vet inte vad jag ska hitta på nu?? Hmm.. Synd att inte en av de grabbarna finns här hos mig (en i taget) ;) Hahaha!!

Sov Gott, Det vet jag att jag kommer göra nu

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0