En trööööög dag

Det var en otroligt trög dag idag. Förmodligen för att jag bara slöade hela dagen. Jag gick inte till träningen, gick ut och åt frukost med farsan på city vid halv tio, gick med honom hem och stack sen iväg med honom i bilen. När vi hade åkt runt lite (vi skulle egentligen till en bekant till pappa men han va inte hemma) då åkte vi till colorama istället för att kolla på badrumsgrejjer till pappas nya hus. Fyyyyy vad fina saker det finns för badrum.

[Har haft lust att köpa en stuga att inreda väldigt länge men utan pengar eller en rik snubbe händer sådant inte... hehe....] iallafall...
Pappa fick iallafall en massa kataloger och tog med sig de hem för att begrunda sitt beslut. Bubbelbadkar eller inte hmm.... ojj vad svårt, (INTE) men pappa är en man med sina principer. Allt ska vara precis som han och Krestin vill ha det, till punkt och pricka, och det e juh bra det!

Jag gick iallafall hem efter det och kollade mejl m.m. Snackade med Jessika Persika (som kommer imorgon BTW :) )
och Elina över msn och gjorde mig iordning för dagen. Sen stack jag till Elina för att göra högskoleprovet (inte det som ska va i April, of course, utan ett gammalt för att plugga på. Det gick väl sådär för oss men jag e iallfall besluten att råläsa en ordbok och svenska och engelska böcker innan. Inte mycket tid kvar juh---> 5te April :S

Då va klockan typ halv sex när vi skulle gå ut igen. Förresten, det mest svenska uttrycket jag kom på idag va: "Någorlunda egen" *HAHAHA* roligt värre när jag kom på det iallafall. Att kalla någon det e juh rätt roligt, tycker jag iallafall. Det e juh subjektivt hur man tycker.

nu e jag iallafall hemma igen,har sett på mitt 2900 Happiness, vilken jag har fastnat för och som Tv3 ska flytta till webbTV :S, och ätit kvällsmat. Usch, imorgon ska jag iallafall laga riktig mat till mig och Persika :) Hmmm.... men vad? Får gnola lite på det.

Imorgon ska vi iallafall på den nya klubben som öppnar imorgon Club Heat tror jag den skulle heta... hm! Alltid kul med Jessika så det blir nog roligt.

Kram från Surf och Stefanie

Kommentarer
Postat av: Persikan

tackar steffi! och det blev ju jätte roligt, tycker jag iallafall ;)

2008-03-01 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0