här är jag igen :)

Hej på er alla,

Jag vet att jag skrev att jag ska skriva lite oftare. hm... gick inte så bra. Jag har haft alldeles för mycket att göra sen sist. När jag väl satt vid datorn orkade jag inte skriva ner allt i en blogg utan försökte hålla den sociala nivån uppe med msn istället.

Som många av mina vänner vet har jag velat fram och tillbaka med vad jag ska göra efter att jag har tagit studenten i juni. Nu senast tror jag iallafall att jag har bestämt mig för vad jag vill studera. Journalistik och multimedia! Jag tror jag vet var oxå men det kan juh ändra sig snabbt som ni tilltalade vet. Just nu är det iallafall Sthlm. Hittat värsta grymma högskolan. Men det får nog bli vårterminen 09 för de vill att man ska ha tagit Historia A. hm.... ska kolla upp det hela. Det roliga var att jag fick för mig att den låg i Oskarshamn nere i södern för jag kollade inte så noga på sidan och bara googlade namnet. haha... Och så låg det egentligen i Haninge och Flemmingsberg. Jaja, ni e juh vana vid att jag e rätt flummig.

Just nu, i detta skede av mitt liv går det till såhär: går i skolan, gör läxor och sover (LITE) under veckorna. under helgerna klämmer jag in vänner och familj oxå. nu e det helg och jag har klämt in vänner (och läxor).

Elina fyllde år i torsdags, hon är 20 år nu. Hurah!! för henne!
Vi firade henne hos Maja i fredags. Va jättekul. bra ordnat :) spriten tog aldrig slut. Konstigt sådant. Ibland har man ingenting och ibland får man inte slut på den. 

Jag ska nog gå tillbaka till kemin nu. 

Ha det så bra alla godingar :):) 

Kommentarer
Postat av: elin

well.. yes! det VA längesen du skrev men nu kan man ju hoppas att du kommer igång igen :p

2008-01-20 @ 21:56:32
URL: http://niile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0