Jag ar i Frankrike (inga ae tillgangliga :P )

Hej Hej

Detta blir ett roligt inlagg... Hehe! Inga ae och inga oe eller ao hehehehehe!!!
Jag har iallafall anlant till Frankrike, dar jag spenderar den mesta tiden med mina kusiner. Jattegulliga, hjalpsamma och ratt mogna for sina aldrar. Under dagarna badar vi i poolen, spelar tennis, och tittar pa film nar det behovs lite lugn och ro. Idag skulle jag gora biff med spaghetti till de tre busfrona men kottet blev tortt och pastan smaklos. Far forsoka pa tisdag igen. Det e namligen langhelg har. Nan helgdag pa mandag. Idag ska jag och moster min kanske ut pa stan och imorn ska vi pa ikea och en stor lekpark med barnen. Och nan gang under helgen ska vi se pa narnia. Om jag har tur sa far jag kanske se den pa engelska. Inte sakert med tanke pa att alla biografer utom en i hela Nice visar filmerna med dubbning. Hmmm... vi ska se. Kanske kan jag ha tur och se den pa engelska. ska lagga upp bilder snart. Som varst far det bli nar jag ar hemma i Augusti igen. Pa mandag ska vi foressten kanske shoppa upp lite pengar. Det ar rea i hela Frankrike och har hittar man juh lite mer an i lilla Arvika eller Karlstad.

Nu ska jag leka lite med Elisa. Hon alskar sin picknickkorg som hon fick av mormor. Tydligen va det vart allt konkande pa flyg, tag och flygplats.

Jag kanske skriver snart igen. Det ar ratt jobbigt att skriva med ett annat tangentbord!!! 

Ha det bra <3 Jag saknar er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0