Karlstad här kommer jag

Hej alla intresserade!

Igår skrev jag en intresseanmälan till STUB, studentbostäders eller nåt sådant. 
Och tydligen kommer jag få erbjudanden om boenden i Karlstad snart. Har då tre till fyra dagar på mig från och med att jag fått erbjudandet att svara på de. Helst vill jag ha nåt vid Frödingshöjg eller kronoparken. Det är det närmaste med studentkorridorer. 
Det känns bra att leta efter något ganska eget. Det är juh andra som bor i de korridorerna och vi kommer få dela kök och sällskapsrum men det är juh bara trevligt. Helt själv är inte heller kul. För förmodligen får jag inte ta med mig Surfen :( DEt brukar vara så.

Idag va jag och sprang igen. Det går bättre och bättre för varje morgon. Snart kommer jag kunna springa hela rundan, fram och tillbaka, utan att stanna i mitten för att pusta ut. Det är mitt mål för näsa vecka. Under helgen som följer nu ska jag springa bara under kvällarna. Lite onödigt att gå upp tidigt på helgerna tycker jag. Nån sömn måste jag juh få:)
jag har börjat sakna all i Sverige nu. DEt är dock fortfarande väldigt skönt här. Jag känner verkligen hur jag är behövd här. Min moster behöver mig känns det som och det är en underbar känsla. Jag älskar att ta hand om folk.
Ikväll ska vi förmodligen på Jazz festivalen och se på Keith Garred. Jag känner igen namnet men jag kommer inte på vad jag förknippar honom med :P hmm!! Ska nog kolla upp det på nätet. 

Nåja, nu börjar jag få ont i nacken av allt skrivande så nu är det dags att fortsätta läsa min bok. 

Saknar er alla, vi ses efter den 13de Augusti tillbaka i Sverige

P.S. (Om man kan skriva så i blogg :S ) Jag börjar bli rätt bra på tennis. Spelade med louis igår och det blev 5-7 till mig. Ganska bra måste jag säga. Fast det va juh mot en 11 åring. Men ändå. Stolt på mig själv.

Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0