run Stefanie, run

hehehe!! gullig titel va? Har med min morgon att göra. 
Jag sprang lite över en kilometer imorse halv 8. Imorgon samma sak, dagen därpå igen, och så fortsätter vi så. Fast jag ska ta ledigt under helgen så att mina muskler kan komma igen och att jag orakr med att vakna tidigt måndag morgon.
En rolig sak är att det är stängt på de flesta affärer på månadagar här nere. Gött för de som har Garfield-syndromet (hata måndagar)

så jag sprang 7.30, kom hem 8.30 såg på film till 11.30, gjorde mat, kött med pasta med pesto, kollade majlen, gick och bada och hamnade utan för att läsa min bok. A thousand splendid suns. Den handlar om livet för kvinnorna i Afghanistan. Väldigt intressant. Men boken fick mig att bli trött så nu sitte jag ute, under ett stort träd i bakgården och skriver. Ingen rolig människa online så jag ger mig nog snart igen. Det finns inte värst mycket man kan göra. Sova orkar jag inte, det är bättre att jag sover under natten. 

Förresten, jag ska nog börja spela tennis. Undra om det finns i Arvika. Annars kan jag juh kanske göra det i Karlstad. Kommer juh ändå plugga där, kanske även flytta dit. Tennis är en bra sport för de som behöver motion. And that's me!

Nu ska jag spela kort med Alex. 

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: elin

äntligen?? gumman när hade du ngt på dej från dem sist?? :p

2008-07-17 @ 15:15:52
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0