Jag ska ta studenten imorgon :)

Imorgon är det dags för min del då. Efter tre långa år med en pina som heter skola. Inte för att det räcker för min del men de tre åren var verkligen tuffa. Jag tror ändå att det är värt det. Visserligen upphörde mitt liv. Min träning hamnade i botten, killar va inget att tala om (när det gäller relationer), vänner insåg att jag inte hade någon tid för de och höll sig undan, alkohol blev en av mina oanständiga beroenden vissa helger och nervösa ticks kom också.

Nu har jag haft tre underbara veckor med frihet där jag har sovit lite, umgåtts med vänner, planerat för framtiden, varit i spanien och tänkt över mina värderingar. Glassigt... hahah!! (va på Mange i helgen, så det har fastnat igen)
Spanien kan jag beskriva med en mening: Det va liiiite sömn, mycket alkohol, många killar och lagom med sol. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på väldigt länge. Tack tjejer :P
Sandra & Me and Jessica
 
Så imorgon blir det en underbar dag. Först blir det Champagne frukost med klassen, sen tid med mentorerna, fototagning, mösspåsättning, mer tid med klassen och sen nio familjemedlemmar som tar emot mig mitt på torget i K-stad. Sen ska jag in till Arvika och fira godingarna där. Förhoppningsvis ska jag hinna dit inna fem men vi får se... som senast e jag där vid sex. Om jag inte hinner i tid så tänker jag på er alla. Love you!!

Nu ska jag göra mig iordning så att jag kan fira Giggi.. Hon fyller nitton idag så jag och Elina ska cook something up!

Over and out, Love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0