Kärlek = Orättvisa

Ett stort första intryck utan dess like
En stark vänskap
En känsla
Ett beslut från fel person (mig)
En annan
Beslutet är likgiltigt
Tårar spills
Frågor och åter frågor
En annan
Beslut som ska tas
Tiden pressar
Två ska bli en
Två beslut
Två personer
Slutar i tårar
Slutar med ensamhet
Nu, en klump i halsen
Ord som inte påverkar

Jag vill ha dig bara dig men det är inte mitt beslut att ta. Jag är neutral och utan inverkan men tack för den tid som jag fick även om det gjorde att det blir svårare att glömma. Finns alltid där.

(En liten dikt som va tvungen att skrivas ner)

Ha en bra vecka. Jag ska jobba med farsan imorgon tror jag. Får se om jag hinner skriva mer. 
Älskar er (du, du och du) och ja, man kan älska två personer samtidigt, tyvärr.

€> Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0