Mitt i natten kommer ångesten

Försöker sova men det går inte. Jag har ångest för hela året som gått. Kan inte verka tuff längre. Jag måste ändra på mitt beteende och leva upp till mina värderingar. Jag anser att jag själv har nått botten nu. För en vecka sen gav jag upp starkspriten och ersatte den med öl ifall man ska nånstans, jag säger nej til killar som inte är bra för mig och försöker att uppfylla mina drömmar och önskemål. Jag är trött på Arvika och den person som jag har blivit. Vissa förstår nog inte vad jag menar men huvudsaken med detta inlägg är juh att jag skriver av mig. 

Förlåt till alla som missförstår mig - Jag ska bättra mig
Jag vet iallafall att jag måste ändra mig och måste nu hitta styrkan i mig att fullfölja disciplinen!

Jag älskar er (you know who you are)

Puss och kram, nu ska jag försöka sova! Imorgon är en stor dag för oss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0