Trååååkigt

Vad ska man göra när inget har öppet, jag är för trött för att bry mig men ändå inte vill vara hemma utan bara längtar till nästa helg? Det ska bli kul att se på sista matchen med grabbarna från Holland. Hehe...
Dessutom orkar jag inte med Arvika alls längre. Vad ska man göra? Det ända jag kan göra är att åka härifrån och det gör jag den 8de Juli, strax efter festivalen då jag kanske till och med ska kampa för första gången på festivalen. Undrar juh om det blir fint väder. Om det regnar sover jag hellre i min egna säng på andra sidan stan. 

En sådan här dag kommer ensamheten krypandes. Borde juh inte göra det efter den sociala kvällen igår men en människa, denna människa i alla fall, orkar inte leva sitt liv utan sin andra hälft. Det kanske ordnar sig snart. Jag är och förblir positiv.

Nu ska jag se på Fab 5 med morsan. Finna inget bättre jag kan göra. Kanske läser lite sen. Det är juh rätt väder för det i alla fall.

Kramar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0