Vilken helg

Ja ni, i helgas blev jag kårad största klappträt i omgivningen Arvika, hahaha!! "The cricket bat" hihi! Fast jag har mina trogna undersåtar i klappträ klubben som Elina. Hehehe! Det e många fler som tillhör den klubben utan att veta om det själva. 
Hur jag blev kårad va såhär. Jag berättade mina bakfull-händelser för Elina och Maja. Inte så smart när man nu tänker efter hur roligt de fortfarande har åt det :S :D fast det bjussar jag egentligen på för det va dumt av mig. 
Jag va ute och gick med mamma efter en vild natt på stan med gänget 1 och 2 (haha!) och skulle torka av mina solglasögon med min tröja men istället för att göra sån där imma på glaset och torka av med tröjärmeln så försökte jag imma på tröjärmeln för att sen torka av. Det blev som sagt en liten missförståelse mellan logiken och resten av min kropp. Så det va det första, det andra kom när jag hade berättat om den incidenten. Jag berättade för Maja och Elina att jag ahde läst att det smugglades en otrolig blandning av vapen in i Sverige eftersom det är så många som åker in och ut. Och ett av de här vapnen va landminor. Då undrade jag vad de egentligen ska använda landminor till och sa "Ska de spränga kossor som går i hagarna eller ska de lägga en sån framför en älg eller nåt" max bakfull hehehe! Jag kan säga sånna där saker när jag är bland folk som jag är lugn och avslappnad ibland, för då släpper jag mitt kotrollbehov för mig själv. LOL
Sen gick vi ut i lördags också, vilket va som en enda stor återställare för på söndagen mådde jag extremt bra. 
Igår när vi skulle kolla på spelet joinade Elina min klubb med. Nånting sa jag som fick henne att skratta och hon säger efteråt " Jag höll på att få bröst i halsen" Haahaha! Shit vad jag skrattade. Det lät sååååå kul. Tack gumman.


Tack Maja och Elina och resten från igår för en underbart skön helg

Det va allt för den här gången gott folk. Det blir inga andra smarriga detaljer. Puss och kram

P.S: GRATTIS ELIN OCH RAZI PÅ FÖRLOVNINGEN. Jag visste det, jag visste att det skulle hända så småningom. Hahahaha! Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: elin

TACK gumman! Vi måste ses snart :)

2008-06-30 @ 13:41:15
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0