Ingen labb än

Nu har det snart gått en hel dag utan att jag har skrivit de här labbarna. hm... nåja den ena e juh halvklar, så jag kommer förmodligen bara sitta halva natten med den.

Imorgon börjar den INTE ljuvliga skolan igen :( börjar med svenska vid 8 så jag måste gå upp halv sex... Grrr... JAG VILL SOVA.

Istället för att göra labben har jag gjort allt annat. Jag va till och med  nästan redå att se en film. Men jag kom tillbaka till realiteten när mamma kom hem igen. Jag har städat, dammsugit, varit online.... men jag har inte skrivit ett dyft som har med kemi att göra. Men snart så.

Nu blir det snart mörkt och då kan jag skriva labben. Men nu ska jag bara vänta på att klockan blir fem så att jag kan gå till Nöjesbutiken och hämta de efterlängtade böckerna från adlibris. Jag har beställt en bok skriven av den underbara Marilyn Monroe och en bok av Stephen King med noveller, en av de e 1408... Hehe.. ska bli kul att ha mer att läsa nu när jag ska börja åka fram och tillbaka till karlstad nästan varje dag i onödan. Vi kommer absolut inte göra någonting vettigt.

Faann... Jag har juh Men in Trees kvar att se också. Jag älskar den serien. kommer juh inte kunna se den idag :(

nå ja, nu ska jag invänta fem slaget och sen ska jag palla mig ner till stan. Behöver nog få lite frisk luft i mina lungor. hehe!! Sen MÅSTE jag skriva labben.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0