Jaa Honung

Idag bara gjorde allt ont. Min hals, mina leder, mina ögon och min mage. F*******n.

Jag sov typ tolv timmar inatt men va ändå astrött när jag vaknade. Skullle ha kunnat sova tolv timmar till.

Sen sist jag skrev har jag varit på en liten road trip. Jag åkte till Malung i fredags för att fira Sandra som blev hela 20 år. yipee!! Hon hade fest och där träffade jag en massa folk. Jag och Jessica var fulla redan vid halv 8 som de enda på middagen innan och nyktra när alla andra blev fulla. ( men inga fler detaljer) Kul som in i h-vete va det iallfall. Vi somnade dock ganska sent vilket gjorde att jag va trött dagen därpå när jag skulle åka hem vid 3. Hm... Jag höll mig vaken fram till Torsby men när jag väl satt på tåget somande jag bums... en och en hlav timma senare vaknade jag i Kil där jag väntade i en timme på det förbaskade tåget hem. På en tom järnvägsstation satt jag då och läste min Stephen King bok vilket gjorde ännu tröttare än jag var innan. Väl hemma i Arvika igen bestämde jag mig för att ha filmkväll hemma ensam i min stora säng och gick till Nattvideo för att hyra en skräck film. Det gick inte precis som jag hade tänkt mig för jag stod snenare vid kassan med min film. Men det var en romantisk snyft film: En ung Jane Austen (hon som skrev Pride and Prejudice). Det slutade med att jag grät från mitten av filmen ända till slutet. Först för att jag inte hade nån sån man som hon blev kär i, sen för att hon förlorade den där underbara mannen och till sist för att det var så sogset att de i slutändan aldrig fick varnadra. Vilket avslut på en tröttsam dag va? Den andra filmen orkade jag inte ens se till hälften. Jag somnade så fort huvudet nuddade mina underbara kuddar.

På söndag var jag med mormor på en musikal; Candide, kärlek iden bästa av världar, den förbaskade kärleken jagade mig från lördag kväll till söndag kväll. Vadå ihärdig när man inte behöver den att göra en påmind om ensamheten? Den var dock bra men sövande. Började få ont i halsen på vägen hem. Kan ha varit den där fläkten i bussen. Måndag var inge bättre. Massa läxor i skolan, jobbigt överhuvudtaget och ont i halsen 24 timmar. halsmandlarna var svullna till max. Usch. Så idag stannade jag hemma och fick må dåligt för min mamma. Gick med in till stan för att få luft och köpte mat, naturlig medicin på hälsokosten och köper saker till Surf.

Nu ska jag in i den heta duschen. Anyone care to join me (av det manliga släktet)?
nää, nu får jag väl ge mig. Isåfall är det väl de som ska fråga MIG! haha (skämt åsido) fast det skulle vara mysigt med lite regelbundet sällskap ev det manliga slaget. hehe!! Jag får de bara inte att fastna.. Kanske om jag springer ut helt spritt språngande naken med honung över hela kroppen och kramar om nästa snygga kille med humor som jag ser? Haha! vilken syn!!

Adios, duschen väntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0