Såååå trött

Fick gå upp 6 imorse. Och de senaste dagarna har min säng varit så himla skön. Blääähh!
Men det man måste det måste man.
Hade kemi klockan 8 så jag var tvungen att tvinga mig upp ur sängen och ge katten mat. Som tur var så e det redan ganska ljust ute på mornarna. Det gör det hela mycket lättare. Skönt att sommarn snart är här.

Just nu sitter jag  en datacell i min skola och försöka döda tiden (Kill some time :) ) haha! visst har jag en bok att läsa och en massa läxor men vem orkar göra det när det är å mycket ståhej i bibblan. det finns tydligen inget i den här skolan som heter tystnad. Undrar om det är det som gör det så tröttsamt att vara i skolan för så mycket gör vi inte på lektionerna just nu.

Nåja, om ett tag kommer antingen Josefin eller Jessica och hämtar mig så vi kan gå äta. Jag e såå hungrig och sååå trött... Somebody help me.

Jag ska bara sova i helgen. Pappa fyller år idag så jag e bjuden hem till honom och Kerstin på födelsedagsmiddag . Det kommer tydligen en del men det är bara trevligt folk hur som helst. Jag kommer vara hemma halv 4 idag så då kan jag sova en till tre timmar inna jag ska iväg på middagen på andra sidan gatan. Efteråt kan jag lova att jag faller i säng igen, om det då inte e så att jag har fått en massa (otroligtvis) energi för då kommer jag kolla på nån skräckfilm. Kanske när lammen tystnar. Jag tror att jag aldrig har sett hela den. Bara snuttar. Men det är juh kullt...

Ha det gött, nu ska jag ställa in mig på att sova när jag kommer hem. Kemin e juh över och det enda kvara att göra e att prata lite tyska på tyskan. Som om jag behöver det. Men ett betyg är ett betyg. Tänker inte börja agera vårdslöst nu...

<3 Tschüss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0