Super dag, inte supardag

Tänkte vara lite rolig med rubriken. hehe! rätt torr men liiite kul.

Blev lite chockad/glad över att jag fick VG på min hemtenta, Yipee. Kände det på mig, eller HOPPADES. Nu kanske jag jag kan få VG på första kursen. Hmm... får se vad framtiden bringar.

Imorgon ska jag upp tidigt. Klockan 8 ska vi mötas. Hoppas att jag inte glömmer datorn imorgon. Nu har jag juh skrivit ner det iaf. Borde inte glömma det nu.. hehe

Köpte lite filmer idag, och julklappar till mormor och mamma. Jag samlar på dvd filmer. Jag är inte så mycket för att ladda ner. Datorn blir bara knasig och de tar upp för mycket plats. Och så gillar jag synen av att ha filmer hemma. Då kan man se de om och omigen med bra kvalitet. Måste bara vänta ett litet tag längre på att få se filmerna men jag hinner ändå sällan att se filmer.

I helgen försvinner jag till buschen igen, för en sista gång innan jullovet. Kommer få så himla mycket att göra innan lovet.

Nu ska jag se på Greys och sen Dirty Sexy Money. Greys är så bra. Älskar den serien. Är faktiskt värt väntan.

Kram Kram

GLÖM INTE att kommentera Valentino bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0