Valentinos bästa

Kollade nyligen på Valentinos nyaste "ready to wear" och deras couture.. Underbara kläder. Kommer nog lägga ut veckans bästa från och med nu.
Skulle inte skada med lite feedback från de som läser min blogg :) Det gör det roligare att fortsätta lägga ut bilder.

Ready to wear Vår '09
Röd, glansig och påminner om rosors blomblad. Perfekt för en vårdag. Vad är bättre än blommor på våren.

det rutiga är väldigt färskt tycker jag personligen. att den är kort och luftigt är skönt när värmen kommer. Och på Valentino-style med skor i samma färg som srumpbyxorna kan inget slå fel. Jag tycker då det är jättesnyggt

Couture höst '08

  


Var duktiga nu och skriv lite om vad ni tycker. Jag älskar ÄLSKAR älskar Valentino. När jag har råd ska jag köpa nästan hela kollektionen.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0