Dator äntligen

Som jag skrev sist så kraschade My Preciuos dator för en månad sen ungefär. Nu har jag fått en helt ny med inbyggd "skak"skydd. Bra va?!! Nu kan jag inte skaka söner den. Hahaha! Warning, whiplash common! Haha! Det borde juh stå på alla datorer. Förmodligen står det klart och tydligt i handboken man får med datorn att man inte ska bära runt den när den e på men jag orkar juh fan inte läsa igenom en handbok. Det är nog den enda typen av bok jag inte läser, ifall det inte är med en manual vill säga. De juh så skojjigt formulerade.

Ja, här i Karlstad är det inte mycket som händer. Ett antal vänner har man här nu men denna helg som va var jag helt själv. En period på 48 timmar gick jag faktiskt inte ens ut. Låter lite deppigt men jag orkade helt inte bry mig om så värst mycket. Orkade knappt med mig själv. Bara läste ut den bok jag skulle ha läst och sov ungefär halva dygnet. Det var skönt och jag tror att det syntes på mig att jag är utvilad.

I helgen ska jag och Jessica göra stan osäker. Vi ska gå på After work på Blue moon och äta oss mätta. Sen ska vi supa oss fulla hemma hos mig (Jag inte så mycket men kanske kan jag pusha på Jessica hahaha) och till sist är det utgång. Resten av helgen ska jag nog bara plugga och vara en duktig student. Har inte råd till så himla mycket mer.
Nästa helg ska jag och Jessica palla oss upp till Malung. Sandra ska emigrera till USA, NEJDÅ! men nästan. Hon ska va Aupair i ett år i Florida, ja jag vet, lyllos henne.

Igår när jag kollade på jessicas syrras blogg, som är en "riktig" bloggare som Jessica uttryckte det, fick jag inspiration at bli flitig igen när det gäller bloggandet. Kanske till och med ta lite kort med min mobilkamera om dagarna. Vi får se, nu ska jag inte ta mig vatten över huvudet.

Nu är det snart dags för Greys,,, wohooo!! (Kommer du ihåg Persika?? Wohoo vi har slutat, woohooo. LOL)

Okej, nu då. Nu ska jag sluta. Imorgon eftermiddag blir det mer. Kanske lite bilder på tokiga mig också, höhö.

Pussilipöss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag hade tänkt gå till Blue moon idag, men det blev inte så..tänk ifall va hade setts :)

2008-10-17 @ 20:11:54
URL: http://linneawillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0