en helt vanlig dag hemma i K-stad

Helgen va lugn och skön. Lite utav en flopp men familjen va som alltid där för mig och det blev ett bra slut på helgen. Tack Jessica för att du va där för mig på lördag.
Idag gick jag upp lite tidigare för att möta Angelica vid universitetet för att ta en fika. Det blev plommontomater och frukt-te. nu ska vi vara nyttiga. Se hur länge det håller i sig.
Idag ska vi få info om den andra delen på våran första delkurs. Se om det blir värt det men förmodligen är det som alltid bättre att gå till föreläsningen än att skippa den.
Jag saknar en del folk i Frankrike men jag åker juh dit den 22ndra December igen. Familjen är som sagt väldigt viktig.

Skriver till helgen igen när min nya dator har anlänt. Den gamla kraschade mysteriöst.

hörs då

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0