Tack för igår

Igår hade jag och Jessica det jättetrevligt, som vanligt. Hon kom hem till mig strax efter lunch. Då kollade vi på lite Family Guy, som är så himla roligt. Sen blev Jessica trött, eller kände för att sova lite iaf. Så hon sov medan jag kollade på lite mer Family Guy. När hon hade vaknat igen, efter ungefär en timme, gick vi för att handla kvällsmat.

Kvällen, som senare övergick till en trevlig natt, va lugn och rolig hemma hos mig. Vi drack sprit, gjorde oss iordning, började kolla på "Forgetting Sarah Marshall" (som va kul BTW) och vid halv elva tog vi oss in till stan.

Natten fortsatte på Harrys där vi började spana. Kul va det för, för en gångs skull, va det inte en massa småbarn där vi va, som det brukar vara på Arena, utan fullvuxna män. Äntligen lite mer potential säger jag.

Vi tog ett antal kort; hemma hos mig och när vi väntade på bussen. Så här får ni tre av de:

   

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0