Friskis och Svettis

Jag vaknade väldigt sent idag. Runt ett. Det va så himla skönt att sova. Ville inte gå upp. Surf försökte väcka mig hela tiden men jag bara kastade ner honom från sängen om och om igen. Det va så tjatigt. Varje gång jag råkade dyka upp ur en dröm och kollade på klockan kom han fram, gjorde sig gullig och tittade på mig "Kan du gå upp nu? Snälla!!!!!" Men till slut löd jag honom då och gick upp.

Efter att ha kollat mejl med mera, ätit frukost och bäddat sängen, som jag duktigt nog gör varje morgon, hörde Caroline av sig och vi bestämde oss för att gå till Friskis och Svettis som ligger på andra sidan Kroppkärr. DEt va långt, mina ben gjorde ont, och ryggsäcken kändes som bly men till sist kom vi fram. Och det v a det värt för väl där fick jag inte träna om jag inte köpte en engångs sak för 60 spänn. WTF??
Jag gick runt där, för jag fick komma in om jag bara skulle titta på maskinerna, och följde Caroline från maskin till maskin. Vi pratade, skrattade och hade det trevligt.
På vägen tillbaka kände vi att det nog är bra om vi tar bussen 2/3 av sträckan för vi va helt slut. Caroline va hungrig, det va jag med men mina ben gjorde så himla ont att det mest va det och tanken på den långa uppförsbacken i slutet av trippen. Vi fick tag på en buss och insåg att det va en bra idé.

Nu har jag fått i mig mat och ska se på Ensam mamma söker klockan 8 och efter det någon film på TV.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0