Utan väckarklocka :O

Jag klarade att gå upp innan väckarklockan ringde idag. Skönt är det när det händer. Imorgon kommer jag nog behöva den för att palla mig iväg till Friskis igen. Ska iväg med Caroline och va lite duktig. Finns inget bättre än att träna på morgonen.

Helst innan frukost men jag klarar inte att åka någonstans utan frukost så det får bli det ändå. Fått lågt blodsocker tror jag. Höll nästan på att svimma i duschen för en vecka sen. Lite skrämmande men samtidigt också en varningssignal.

Idag va jag på Universitetet igen för en föreläsning. Lite tröttsamt men han är ändå intressant, min föreläsare. Blir en ny nästa vecka, som jag ska ha ända fram till jul.
Apropå jul. Det är juh snart dags att julhandla. Scary!! Vet inte vad jag ska köpa till hela tjocka släkten. Ska juh fira jul i Frankrike. Min kusse från USA kommer ner också. Häftigit värre. Honom har jag inte sett på 6 år. Men han är kille. Det är lättare än barn som nästan är i pubertetsålder, mina småkussar i France. Jag får klura ut något smart och billigt.

Nu ska jag lägga mig i min mjuka säng och läsa Sagan om Ringen. Det är så spännande.
Förra veckan fick jag höra att det va ambitiöst att jag gillar böcker så mycket och läser. Hm... för mig är det helt vanligt. Varit så ett bra tag nu. Tror att det va min gymnasielinje som tryckte sista knappen.

Sov gott,
berättar imorgon hur det va att träna efter ett halvår igen, efter min middagssömn. För det kommer jag behöva efter den utflykten och duschen.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0