Vad trott man e!

Det va en sanslöst lång dag idag. När jag och mina kamrater träffades gick vi in i bibblan, pratade lite om det vi skulle prata och efter ungefär en halvtimme va vi klara med det. Sen vandrade vi runt, vi tappade bort ena medlemmen i triot och då gick jag och Angelica till ena kafeterian, köpte varsin ciabatta och åt lunch. Jättegott var det inte men skönt att ha bestämt sig för att göra något.

Sen kollade vi efter biljetter till Björn Gustavsson showen som skulle va den 23 oktober, nästa vecka men den  va nu såklart utsåld. Helvete!! Ville så gärna se honom.

Då va klockan tolv och vi börjar kvart över ett så vi vandrade hem till mig, gosade med surf, Angelica inspekterade lgnhten och sen va det dags att dra till Universitetet igen.

Föreläsningen gav mig lite kunskap men mestadels fick den mig att längta till min säng. Sövande som vanligt. Men intressant när man lyssnade med båda öronen.Jag ritade en kanin i blocket och Angelica ritade ett hjärta på handen. Ett bevis på att vi juh har såååå kul under föreläsningen.
Man blev väldigt trott.

Nu ska jag spela lite onlinespel och ikväll blir det Heroes. Yipee!!

Over and out tills vidare.


1) Angelica och surf "Ett första möte" 2) Min kanin som jag ritade 3) Angelicas hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0