Grått x 2

Grått nr 1 är regnet. Usch! Trodde att det kanske bara var grått idag men icke. När jag var på väg började dropparna att komma och då var jag utom räckhåll för ett tak. Jag som hade fixat håret så fint. Skit. Men inte gjorde det mig sur. Nej nej nej. Jag var positiv och trevlig som vanligt.



Sen är det grått nr 2 och det är att Greys (haha, grått på engelska) inte kommer idag på grund av den jävla ishockeyn, Kan inte femman ge sig med sport. Det är juh för h-vete en underhållningskanal. Och bara för att det finns folk som kollar på hockey så ska alla andras tv-program bli uteslutet?! Skit. Men det gör inte så mycket egentligen eftersom jag ska sova över hos min älskling E ikväll. Och då kan man faktiskt göra annat än att se på tv. Är så tacksam för att vi får lite tid tillsammans. Hehe!


Så trots att det är grått och att jag ska konka med Surf till Arvika strax med en stor väska alldeles själv så njuter jag ändå av att jag lever och att jag ska hem till arvika där jag kan bli lite omhändertagen :) Home sweet home nr 2... haha!!

Ha en bra eftermiddag.

Ses sen E <3

Kommentarer
Postat av: elin

oh yes dear!!

2009-04-08 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0