Home again :)

Sen en timme tillbaka är jag hemma i K-stad igen och det känns rätt skönt. Det jobbiga är att jag inte har någon mat hemma till varken mig eller Surf. Han var som vanligt jätteduktig på vägen hem på tåget och bussen. Han skrek en del men det är juh inte så farligt egentligen. På så vis får han all den uppmärksamhet han vill ha iaf.

Nu ska jag strax sticka iväg och handla. Wohoo... :S inte så kul !! Men ibland måste man göra saker som man inte tycker om. Så långt bort är det juh inte.. Bara runt knuten egentligen. Och 100 meter längre men ändå. Tar bara fem minuter till konsum. Jag hade juh hellre velat haft ett Hemköp där men vad ska man göra på Annadag Påsk. Solen skiner och jag känner att jag snart måste börja raka benen igen. Tur att jag har blonda hårstrån.. hehe!! Lite äckligt på träningen annars.
(Vilket stycke det blev. Alla mina tankar i ett)

Ha det bra. Vi hörs sen när jag är hemma med all underbar mat (grönsaker, frukt, yoghurt och bulgur)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0