lång dag i höga stövlar

Idag har jag struttat runt i Arvika. Hann med två jobbiuntervjuer, ett möte med dietist och har pluggat en del med medan mamma fick håret färgat.

Det var en jättebra dag. Och dietisten berättade vad som är bra att äta när man tränar och har de mål jag har. Ikväll blir det alltså fisk med couscous och banan till efterätt. Gott.

Två kommentarer:

"Oj, har du gått ner i vikt, du ser mycket smalare ut" kom från en kille jag inte sett på ett år ungefär. Jag sken upp

"Det är så konstigt att min dotter bara gillar sånt som är nyttigt" Gissa vem som sa det. Och det var inte pappa. Det kom ur min mors mun när vi var hos dietisten.

Dagens resultat
:

Ett jobb på Arvikas bästa hotell enligt mig. Jag kommer jobba kvällar/eftermiddagar och nätter som receptionist m.m.
Ska bli riktigt kul. Börjar i mitten av juni och ska ha lära mig systemet nu i vår. Så fort nästa tenta är klar ska jag börja åka till Arvika lite mer och lära känna alla och hur allt funkar, var allt finns och hur rummen ser ut. Done deal.

Och hela dagen sken den underbara solen.

Underbart :)

P.S: En av dagens bästa saker var att jag träffade E igen. Nästa torsdag ses vi igen... hehe <3

Kommentarer
Postat av: johanna

oja hoppas de :D ska kolla.. men du, hur får man en mp3 spelare i sidan ??

2009-04-01 @ 20:07:57
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: elin

haha jag började bli orolig att du skulle glömma att skriva om mej ;) grattis till jobbet darling!

2009-04-02 @ 17:34:42
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0