Min dag


Vårt fina bord som jag dukade. Min tallrik är den frsta som var klar inne vid buffén. Gott.
Skinka, Janssons och ett ägg


De "vuxna", det vill säga alla utom jag drack Aquavit och vin. Jag gillar inte alkohol så värst längre. Kan väl bli en öl på krogen ibland eller ett glas vin med en kompis när vi har myskväll men annars inget. Är inte ofta det händer att jag går till krogen eller har myskväll. Usch Aquvit. Smakat en gång och aldrig mer. Lika äckligt som Sake.


fin dubbelhaka och en sur min men man kan inte se fin ut jämt. Det var väldigt varmt i solen. Skönt.
Hade en svart skjorta på mig annars och det orkade jag inte med så jag lånade ett linne av mormor.


Min kusse, fördelsedagsbarnet (21 år), fick blåsa ut ljusen som han trodde var 17 småljus och en fyra = 21 men som egentligen var 16 småljus och en fyra.. hehe! Men det vet han juh inte. det han inte vet kan han inte skadas av. Grattis


Och så var det efterätt :) mums. Chokladkaka som smakar som en chokladdröm med vaniljglass och hallon från förra året. Så himla gott.


Sen spelade vi Uno. Kul som alltid. börjar bli lite utav en tradition nu.
Killarna drack sina öl och det gjorde att jag vann. Hehe! Fast bara två utav 10 gånger.

Nu ska vi se Burn after reading och jag ska äta lite mer chokladkaka. Imorgon blir det hälsomat igen. Nu är påsken över för min del. Ha en bra kväll mina gulliga läsare.

Ni får en filmreview sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0