Min dag

Jag är helt slut men ska banne mig springa ikväll.. Nu ska jag vila och skriva lite till..
Varför jag är så slut ska jag berätta. Jag gick upp klocka nio för att skriva sista frågan på omtentan som jag inte orkade med igår. Skickade iväg den till min gulliga mormor som korrektur läste den (hon är översättare och kan sina språk) och så skrev jag klart de andra frågorna.. Nu ska jag bara göra en litteraturlista, en framsida och sätta dit sidonummer.. sen är det finally KLART!! wohooo

Och så har jag varit på KAU också och haf föreläsning. Väldigt intressant men det var svårt att stäla om sig från det ämne jag pluggat hemma och det vi håller på med nu.. Men det funkade efter ett tag. Var juh bara knappt två timmar som jag var där.


Mitt mellanmål: Cashewnötter och citronvatten. Gott och energirikt.
I bakgrunden ser ni att jag läser bloggar.


Surf ligger bakom mig på en hög med lådor. Det ligger en kattfilt och en av mina tröjor där.
Jag tror han gillar sådana platser eftersom det luktar jag. Gulligt värre.
Snarka gör han också




Kommentarer
Postat av: Anna

Det är nog smartast att träna som du gör.. Det är ju vättigt att kombinera träningen:)



Va gott de ser ut med chashewnötter. mmm! Själv har jag snart ätit upp en burk med minimajs=P Haha



Kolla gärna in mina nya inköp:) Precis lagt upp dem på bloggen! ^^



Hoppa din dag är bra, och att allt är väl!?

2009-04-16 @ 16:44:16
URL: http://tresmating.se
Postat av: Anna

Härligt, grym du är;) Vad är det för någon tenta?



Sant, jag köper inte heller nytt smink ofta, lika ofrächa båda två=P Haha, nej jag skoja bara, men det lät nästan så på meningen=P



HM har ju lite rea på mascaror nu:)



Tack, desamma! Lycka till med löpningen;) Spring lite för mig så slipper jag^^

2009-04-16 @ 17:32:27
URL: http://tresmating.se
Postat av: Linda

Vad sött av katten, förvånar mig inte att han tyr sig till ställen som luktar som dig, men gulligt är det.

Haha, jag hade också en snarkande katt en gång :P

2009-04-18 @ 18:10:25
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0