Min dag

Snart ska jag iväg igen. Stackars surfen (katten min, ni som inte vet). Gick hemifrån vid kvart i nio imorse och har pluggat sen dess. HAr fått mina 8 timmar med skolaktiviteter idag det vet jag. Först tre timmar föreläsning ungefär och sen satt jag och plugga i ca. 5 timmar i bibblan. Fint väder var det med så vi satt ute ett tag. Underbart. Det luktar som vår och folk börjar klä sig vårigt med.

Här är mina outfits iaf:


Det var det jag strosade runt i på KAU
Och nu ska jag på ett spinningpass på Friskis och Svettis. Mina nya träningsbyxor åkte på och mitt Nike linne. All about Nike alltså.


Ni får säga vad ni vill om mina ben men jag tycker att de är smala nog för shorts iaf.

Nu ska jag palla mig iväg till bussen snart.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: elin

du är såå snygg i de där shortsen!

2009-04-02 @ 17:58:10
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: linnea

du har fina ben!!! skit i vad andra tycker!!! och jag tror minsann att vi har likadana shorts :)



vad tycker du om min outfit? (andra inlägget? pusss

2009-04-02 @ 21:44:19
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0