Mitt handlande

Idag var det storshopping på G. Jag och CC gick runt i affären i ungefär 30-40 minuter och plockade. Mina bilder säger mer än tusen ord. Det slutade iaf med två rullande korgar. Blev en massa saker och det sved i plånboken men jag köpte (nästan) bara nödvändiga saker. En del grejjer ska jag ha i en månad eller mer. Som olja och shampoo och sånt.
Här kommer iaf mina bilder.


Rull rull lät det. Och för att det såg så roligt ut när jag svischade runt i affären erbjöd sig CC att fotta.

Mitt resultat:


Ser nyttigt ut och är nyttigt. Förutom tre saker som jag unnade mig. Toffifee, Nutella och Kinderchoklad.
Såklart ska jag spara det för de stunderna då jag behöver lite belöning eller som ikväll då jag ska mysa med en bok.

Ska det va så ska det.

Ha en underbar dag, godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0