Och nu...?



Sitter och grubblar. Vad ska jag hitta på nu?
Jag är rastlös men känner inte för att gå ut och ta en promenad.
Jag vill inte se på tv för då blir jag trött och hängig
Jag är inte trött nog för att sova
Ska jag kanske läsa vidare i min Harry Potter?
Ska jag ringa någon? Nej, jag orkar inte.
Plugga känner jag inte för. Det är en dag imorgon också.
Äta lite choklad? Nej jag vill inte. Inte sugen.
Ingen inne på Msn och jag vill inte sitta kvar vid datorn.
Det är så fint ute men det finns ingen bänk i närheten som fortfarnade har sol.
Har min Sofis mode kvar att läsa, kanske...
Städa? Men jag städade juh igår.
Bläää... sitter här och funderar vidare.

Ha så kul i solen. Det unnar jag er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0