Otrohet

Det är något som jag aldrig har kunnat förstå. Varför är någon otrogen när de kan göra slut och ligga runt så mycket som möjligt? Jag kan inte hitta någon logik i det. Om jag skulle vara ihop med någon så skulle jag juh inte vilja ha sex med någon annan. Varför skulle jag isf vara ihop med personen i fråga?

Jag tycker inte att det är rätt på nåt sätt. Det finns ingen ursäkt för det. Jag antar att en del söker äventyr men det får man med ett vanligt förhållande med. Det är svårt nog att hålla kommunikationen vid liv i ett tråkigt förhållande och det gör det inte bättre av att vara otrogen.

Okej, så jag kanske kan förstå det från olika synpunkter men jag accepterar det INTE. Det är så fel i min värld.

Var tvungen att skriva av mig detta. Det är en så konstig grej. Varför vara ihop om man inte är ihop?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller med. Otrohet borde inte finnas!

2009-04-27 @ 21:50:46
Postat av: Carl Crona

Hej, jag vill bara tipsa dig om en ny bok om otrohet som kommer i höst:

Normalt borde man börja en pressrelease med att berätta om boken.

Men jag har valt att lansera min andra bok i min trilogi, Landet Limbo,

med hjälp av ett helt nytt grepp, i form av en musikvideo.

Gå in på www.carlcrona.com för att se den.

2009-05-15 @ 12:48:25
URL: http://www.carlcrona.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0