Plugg plugg plugg

Nu har jag skrivit mina första 500 ord. Rätt tråkigt. Att skriva ner en massa. Ska skriva lite på alla frågot idag hade jag tänkt och sen finslipa lite till varje dag. Kanske hinner jag klart med detta jävliga arbete innan påsk.

Idag var jag iaf och tränade. Tidigt också. Klockan 9 tog jag bussen dit och klockan tolv var jag hemma.
Under vägen tänkte jag på er gulliga läsare och tog ett par kort på omgivningen. Gissa om jag frös i den jobbiga dimman.


Klarälven där isen har töat bort.
Det är en del ankor i farten med.
De syns lite dåligt på bilden men de är där.
2-4 vita prickar vid älvens kant. Ser du nu??
Gulliga var de iaf. En dopping bland annat.

Det var på vägen dit.
På vägen tillbaka såg det ut såhär:


Det var väldigt kallt. Som om det även var dimma i kroppen. Usch!
Men nu är det såklart sol.
Nu när jag sitter nyduschad vid skrivbordet och skriver, läser och researchar.

Ha en bra dag

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0